vineri, 12 februarie 2010

Revolutie degeaba

Astazi la 20 de ani de la revolutia din 1989 am ajuns la concluzi ca ne-am luptat absolut degeaba si nu am castigat nimic, ba mai mult nu am facut altceva decat sa schimbam niste comunisti cu altii.
Cateva dintre asemanari:
- pregatirea vizitelor oficiale se face la fel ca pe vremea lui Ceasca, traseul pe care se deplaseaza cel de rang inalt este bine pus la punct curatat, aranjat.
- in conceptia unora in momentul in care se intampla ceva mai deosebit din punct de vedere meteorologic ar trebui scoasa armata( a se vedea emisiunea lui Moise Guran de pe Antena 3 cu Prigoana invitat)nu ca armata ar avea ceva de-a face cu asigurarea protectiei tarii in caz de razboi, ci ar trebui sa ii scoatem pe soldati sa dea la lopata sa dea zapada la o parte iar firmele de deszapezit ar trebui doar sa incaseze banii.
- doamna Udrea declara ca elevii ar trebui sa fie scosi la facut curatenie ca deh trebuie sa invete ce inseamna curatenia.
- numirile in functii de conducere la firmele de stat se fac pe criterii politice.
- tara o duce greu oamenii se plang de frig, foame si banii de pensie,
- iar intelectualii sunt tratati de prost, lui Ion Lucian i s-a oferit pentru 60 de ani de munca in teatru o pensie de 500 Ron.
Asa ca la 20 de ani de la revolutie nu am realizat nimic, drumurile sunt mai proaste ca inainte de cele mai multe ori, spitalele arata groaznic, sistemul educational e la pamant, iar politia te umple de respect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu