vineri, 28 iunie 2013

Probleme filtru particule masini VAG SkODA VW Audi dotate cu filtru particule DPF martor motor si sarma aprins-solutie

Multi dintre cei care au achiziționat mașini SH din vest pe motorina si dotate cu filtru de particule DPF se plang ca le apare foarte des martorul motor si cel privind evacuarea gazelor sarma, aceste probleme sunt cauzate in mod special de starea drumurilor din românia si mai ales datorita regimului de condus-subturat- multora pur si simplu le e frica/ mila sa conduca cu masina turata.
Un sfat foarte bun pentru cei ce au acest tip de motoare doatate cu DPF-fitru particule ar fi sa il scoata sa il demonteze, cea mai simpla varianta ar fi demontarea si spargerea acestuia, -dar cu atentie fiindca are niste senzori- personal cunosc un caz in care un proprietar de Audi A4 satul de faptul ca tot i se aprindea martorul de la filtru de particule si cel de motor , si mai ales ca din cauza acestuia a fost nevoit sa schimbe turbina, a dat jos filtrul si l-a spart cu ciocanul( a tinut mortis sa il sparga el nu mecanica-ca sa se descarce psihic :)) concluzia după aproape doi ani si 73000 de kilometru nu a mai avut nicio eroare la turbina, la filtru de particule si martor motor aprins în bord , aceeași poveste e valabila si la SKODA si VW. Atentie la anumite modele este necesara si resoftarea dar de cele mai multe ori scapi si fara. Dezavantajul spargerii/renuntarii la filtru de particule este ca la ITP obtii valori usor mai mari si ca fumul de la masina miroase ........destul de urat.

PS Inainte de a sparge fltru de particule vorbiti cu un mecanic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu